2 advent - ingen snö ?

Igår kom jag hem ifrån Norge, fick ett varmt välkomnande av mamma och rasmus och fick pizza, chips och ostbågar, hyrda filmer och en lugn kväll ;) riktigt skönt..

vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kan ju säga för dig som vill veta att nu sitter jag och pluggar spanska till provet på tisdag :P Kanske är bra att man kan ngt då ? jao... Imorgon ska jag till träningen och börja träna igen hade jag tänkt, det var väldigt länge sen jag tränade eftersom jag har varit sjuk... ska bli gött att röra på sig lite OCH träffa mina kära lagkamrater som jag inte har sätt på evigheter känns det som ;)<3

bye bye / rutan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback