Duktig tjej !:D

Tjenare bloggen, jag har inte bloggat på länge nu pga att jag inte har orkat antar jag :P Men nu är jag tillbaka !;D

Tja, jag kan la berätta detta att jag har idag varit tomte på skolans Lucia... jao, och så har jag varit på sjukgymnast och fått någon sorts massage, var lite obekvämt men jag klarar mig ! Så har jag städat rummet, städat kaninburen och kollat på film !

Btw, nu har jag börjat träna fotboll igen :D "halleluja" det var nog f*n på tiden :P

Jag vet inte ett skit av vad jag ska säga... Men jag kan säga det att jag fick tips från min syster att köpa en mascara som är skit bra, när man ska ta bort den så kladdar den inte. Utan man häller lite varmt vatten på så kan man sedan bokstavligt talat dra av mascaran sen :D Man behöver inte oroa sig för att ögonfransarna ska lossna för det gör dom inte, så denna mascaran rockar ! Så här ser den ut ;D



Ne nu ska jag kolla på "awkward" och sen gå och lägga mig :)!

bye bye / rutan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback