Fotboll <3


min mammas nya tatuering, visst är den snygg ??:D <3


Sitter och har "iup" i skolan. Eftersom jag inte kan vara med på gympan så blire det ist, tröök... På onsdag är det sista dagen i skolan och på torsdag är det JULLOV <3 och då är man på Liseberg med familj, får la se om det blir ngn vän med :) På fredag ska jag och familjen till ullared och köpa julklappar, får la se om det blir ngn vän då med... Hmm =/

Efter skolan ska jag cykla hem min cykel från fyrkanten. För att en buss, så klart måste det vara min buss som jag tar till skolan, har lagts ner. Så jag får ta en buss från fyrkanten ist, isnt my life lovely ? Få cykla i det kalla på morgonen... fyfan. Aja, sen ikväll så blire att åka ner till hallevi och kolla på när mitt lag tränar och ta kort <3 Ska få låna Erikas objektiv så blire säkert bättre kort, hoppas jag :)

bye bye / rutan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback