Honey 2

Syster ligger i sängen brevid mig och sover så sött :D har vart en lång dag för henne... hon är värd att få några minuters sömn :)<3

Idag har jag varit på praktiken igen som vanligt, efter gick vi till Asker köpcenter som ligger typ 300 m från hotelet :P riktigt bra ! Iaf, jag och becca gick dit med en norsk tjej på jobbet som heter Julia :) Dock så var hon inte där så länge med oss men vi hann allt gå igenom några affärer innan hon drog ;) det slutade även idag med att vi kom hem med ca 8 påsar varav 4 st var matvaror, hur ska detta sluta ? Mina pengar är snart slut ! jag måste spara de som är kvar till LÖRDAGSGODIS till tåget hem till sverige <3...

Imorgon blire en kort dag på jobbet, slutar kanske vid 1 ? Vi ska iaf åka upp till pappas jobb efteråt och hämta lite grejer :D Trevligt, trevligt.... Min sista önskan på fredan om vi hinner med är att äta macka på Askers köpcenter, har jag nämn att det heter Trekanten ? hehehehe .... fel personer kan misstolka det. DOM ÄR JÄTTE GODA ! mums... får la be papsen om lite pengar kanske ;) <3 Jeg trenger en av dem smørbrød !
Nu har jag ÄNTLIGEN kollat klart på honey 2, jag har nämligen försökt att kolla klart på den filmen i 3 dagar nu. Men jag har alltid somnat.... låter likt mig ? jao... haha ;) Ska leta efter honey 1 nu !
hare bra ! / Rutan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback