I like how it feels

Jag kanske ska lägga till ett efternamn :) Så att jag heter "Ruth Emilie Lindau Olsson".

Ruth är mitt mellannam
Dom stavade mitt namn fel så jag heter egentligen Emilie.
Olsson är mitt efternamn från både mamma och pappas sida, det intressanta är att de har inte varit gifta :P
Lindau är ett släkt namn som jag tkr är coolt, så jag kanke ska föra vidare det ;) Får la se hur det blir CX

Får sluta tidigare idag för att jag ska till sjukgymnasten kl 13.35 eller ngt :P Så jag kommer att sluta kvart över kanske :)  Imorgon blire Skridskor och bad med skolan, får la ta och leta fram skridskorna i källarn sen när jag kommer hem ...:P

Bye bye / Rutan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback