Fanta - apple ! :D

trött, svettig, mina fötter värker !

tjenare bloggen, har inte kunnat göra så många inlägg... Men det är för att jag typ inte är hemma :P praoar på dagen och idag har jag och becca har åkt in till sandvika köpcenter och vi sa "idag ska vi inte köpa så mycket, bara kolla så kan vi åka hit någon annan dag =) "..... vi kom hem med 8-10 påsar med grejer i Cx hehe... löften är till för att brytas ;)
Jag är ju en sånn person som typ ÄLSKAR fanta.. och idag har jag fått smaka på en som jag inte har smakat på !:D Nämligen - Apple ! alltså äpple för er som inte kan engelska. Igår fick jag smaka på en norsk pizza med becca och pappa som kom ner från jobbet som ligger några km eller mil över Asker, Gardemon eller ngt heter det, det är en flygplats ? IAF så ska jag hoppa in i duschen och komma ut ren och fräsh och lägga mig och sova ! Ska nämnligen upp kl 5-6 imorgon ? kul. nja?
bjuder på denna "underbara" bild på mig och min syster ;)

Ha de !(hejdå) / rutan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback