Jupp :)

Sitter här i skolan.. tröööökt kan man ju lätt säga !

Imorgon är det fredag :D <3 Då kommer jag att få tillbringa 3 h på tåget till Olso, sen buss till Asker , till min syster som jag ska tillbringa 10 dagar med :D Kul kul ! Får la börja fundera på vad jag ska ta med mig... Har iup nu :P Sitter och funderar på vad jag ska göra som Svenska arbete. Berättelse? Rapport ? något annat ? Tips ? :) Har verkligen ingen idé !

här kommer en liten rolig historia :)

Svensken åkte tåg i Norge och tänkte att han skulle skämta lite med norrmännen. Han tog tag i nödbromsen och låtsades dra allt vad han orkade. Till slut gav han upp och sa att han inte orkade.

Då reste sig en norrman och tog tag med ena handen och drog ner nödbromsen.

Tåget bromsades kraftigt och stannade med ett ryck.

Konduktören kommer rusande arg som ett bi:

- Vem var det som drog i nödbromsen?

- Det var jag och jag klarade det med bara en hand, sa norrmannen...

bye bye / Rutan


Kommentarer
Postat av: becca

haha ja den var bra ;)

2011-11-24 @ 17:08:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback