Röd,svart,lila..

Tjenare :) Idag har jag varit på skolan ! Var lite jobbigt, men jag klarade mig :P Nu sitter jag här och pluggar för första gången på ett NO prov som vi ska ha imorgon !... gött de :P Ska göra klart matte läxan med, usch ! orkar inte.. men det måste ju blir klart ?

Efter skolan har jag inte gjort så mycket, satte mig med läxorna först.. Sen åkte jag och PANTADE ! Vilken duktig tjej jag är (A) Fick 144 kr :) inte dåligt de.... Tittade på när mina kära vänner tränade fotboll :) som jag inte får vara med på... lite irriterande ! =/

Jag har märkt att mitt hår är inte bara mörkt rött, utan det är svart / lila med :S hm... hahaha :)

bye bye / leily

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback